Terapia Obsessiva-Compulsiva – I prublemi ossessivu-compulsivi anu suluzioni logiche

Disturbo Obsessivu-Compulsivu Vulete esce da a casa, ma sblocca è chjude parechje volte per assicurà chì hè chjave. A bagnata hè più longa è più longa di u normale, o ùn cammina micca nant’à i strati mentre caminava per e strade. Sti sintomi sò parte di i sintomi di a OCD (disordine obsessiva-compulsiva) oghje. OCD hè una di e 20 principali cause di malatie in u mondu è hè accessibile à tutti in u mondu attuale è forse parechji di noi soffrenu da ellu senza sapè. Fighjemu i sintomi è e manere di trattà una malatia obsessiva-compulsiva per salvà noi stessi, quelli chì ci circundanu, o i zitelli chì soffrenu, ma senza dubbitu ùn a pudemu rilevà.

Trattamentu di disordine obsessiva-compulsiva
Sì andate à u ferru duie volte, vede s’ellu u scupremu. O avete chjusu a porta di a vittura, questu hè normale. Ma sè avete un disordine obsessivu-compulsivu (OCD), i vostri pensamenti è cumportamenti obsessivo-compulsivi diventanu cusì intensi chì si cunflittu cù a vostra vita di ogni ghjornu. Tuttu ciò chì fate hè improbabile di risolve stu prublema. Ma ùn preoccuppa, questa hè una soluzione. Puderete esce di questi pinsamenti indesevuli è pensamenti irrazionali cù strategie è strategie di self-care è ripiglià u cuntrollu di a vostra vita.

Chì ghjè un disordine obsessivu-compulsivu?
U disordine ossessivu-compulsivu (OCD) hè un disordine d’ansietà caratterizatu da pensieri incontrolati, indesiderati è comportamenti ripetitivi chì vi sentu obligatu à fà. Sì avete OCD, probabilmente sapete chì i vostri penseri è cumpurtamenti obsessivi sò irrazionali, ma ùn sarete micca capaci di risistiri u prublema è fuggerete.

Un disordine obsessivu-compulsivu, cum’è una agulla in un vechju mostru tropicale, face chì u cervellu si bloca in qualchi pensamentu o desideriu. Per esempiu, pudete muzzicà 20 volte o lavà e mani 20 volte per assicurassi chì a porta di u fornu hè chjusa o e mani sò pulite.

Trattamentu di disordine obsessiva-compulsiva
Comprensione obsessivu-compulsiva
Pensieri obsessivi forzati, stampi o motivi nocivi chì anu ripetutamente in mente. Ùn hè micca ciò chì vulete, ma ùn pudete micca piantà. Sfurtunatamente, questi penseri obsessivi sò spessu fastidiosi è disturbanti.

L’obsessione, u cumpurtamentu, o mudelli recurrenti di cumportamentu chì sente chì vulete fà una volta è più. U disordine obsessivu compulsivu generalmente cerca di eliminà u disordine obsessivu compulsivu.

Per esempiu, se avete a paura di a contaminazione, ci sarà una tendenza per a pulizia anticipata. Tuttavia, a pace ùn durà mai. In fatti, i pinsamenti obsessivi sò più intensi ch’è sempre è spessu portanu à l’ansietà, cume diventanu più difficiuli è tempu più chì in u passatu. Questu hè un cattivu cercolu di l’OCD.

Trattamentu di disordine obsessiva-compulsiva
Classificazione di e persone cun disordine obsessiva-compulsiva
Avè penseri è cumportamenti obsessivi ùn significa micca necessariamente chì avete un disordine obsessivu-compulsivu. In e persone cun OCD, sti pinsamenti è cumpurtamenti causanu ansietà estrema, passanu assai tempu è interrompenu a vita quotidiana è e relazioni.

A maiò parte di e persone cun disordine obsessiva-compulsiva (OCD) sò sia obsessive è compulsive, ma alcune persone anu da solu.
Pensieri obsessivi

Trattamentu di disordine obsessiva-compulsiva
Pensieri obsessivi
I pinsamenti obsessivu-compulsivi in ​​un disordine obsessivo-compulsivo include:

Scantu di contaminazione cù i germi, u sole o altre materiali contaminati
Scantu di perde u cuntrollu è di ferite sì o altri
Pensamenti è pensamenti sessuale intensi
Ancu troppu focu annantu à l’etica
Teme di perdere o di perdere ciò chì pudete averà bisognu
Ordine: L’idea chì tuttu deve esse “bè” in u so locu
Superstizione: Preste più attenzione à e cose chì sò boni o cattivi

Trattamentu di disordine obsessiva-compulsiva
Comportamenti obsessivu-compulsivi chì sò di solitu assuciatu à un disordine obsessivo-compulsivo:
Rinfrescà è radicalizzate e cose cum’è serratura, apparicchiaturi è switches, è cusì
U cuntattu frequente cù i membri di a famiglia per assicurà a so salute è benessere
Conti, impronte digitali, ripetendu parolle specifiche, è altri inutilità per riduce l’ansietà
Spende assai tempu in pulizia è lavatu
Sensibilità ambientale
Scegli aspiratori cum’è ghjurnali antichi o cibi viotu

A relazione trà u almacenamentu è u disordine obsessivu-compulsivu

Storage

U almacenamentu obsessivu-compulsivu (raccolta è archiviu di valori) hè un sintumu cumune di e persone cun disordine obsessiva-compulsiva. Tuttavia, e persone cun sintomi d’almacenamentu sò più probabili ch’è altri disordini cum’è a depressione, u disordine di l’estressi traumaticu (PTSD), u disordine obsessivo-compulsivo, l’ADHD, o l’ADHD.
Sintomi di disordine obsessiva-compulsiva in i zitelli

Trattamentu di disordine obsessiva-compulsiva
TOC in zitelli
Mentre l’apparenza di un disordine obsessivo-compulsivu accade generalmente in l’adulescenza o in l’adulescenza, a volte i zitelli anu sintomi simili à l’ODC. Tuttavia, i sintomi di altri disordini cum’è un disordine di deficit d’attenzione, autismu è sindrome di Torah ponu esse assai simili à i sintomi OCD prima di qualsiasi diagnosi hè necessariu, se un esame medico è psicologicu hè effettuatu.
L’automedicazione in u trattamentu di u disordine obsessivo-compulsivu
Suggerimentu 1: Spende u tempu in l’aiutu mutuale

U vostru stilu di vita ghjucà un rolu impurtante in cume si senti è pò aiutà à cuntrullà l’ansietà è u rendiment.
Eserciziu regulare

L’effettu di l’eserciziu nantu à u trattamentu di u disordine obsessivu-compulsivu

L’esercitazione hè un modu naturali è assai efficace per riduce l’ansietà. Cù eserciziu, pudete cuntrullà i sintomi di OCD rinfurzendu u sistema nervoso per mantene a vostra attenzione quandu site obsessionatu. Per u più usu di l’eserciziu, d

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *